پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250894
رحمتي: بهتر بود قايدي چند سال ديرتر به ليگ‌هاي عربي مي‌رفت/ صنعتي‌ها با پرداخت ارقام بالا بازار نقل‌وانتقالاتي را خراب کردند
تاریخ انتشار : 1400/06/02 11:34:37
نمایش : 1225
بازيکن پيشين استقلال گفت: وقتي بازيکن استقلال که در يکي از پرافتخارترين تيم‌هاي آسياست رقم قرارداد بازيکنان تيم‌هاي صنعتي را که دستشان براي پرداخت هر مبلغي باز بوده و بازار را خراب کردند را مي‌بيند، طبيعي‌ست که او هم متوقع شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کيانوش رحمتي مدافع سابق تيم فوتبال استقلال در گفت‌وگويي که با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا داشت، درمورد روند نقل‌وانتقالاتي استقلال اظهار داشت: بعد از چندين سال شرايط بهتري بر نقل‌وانتقالات استقلال حاکم شده و سرمربي تيم خود شخصا بر روند خريد و فروش بازيکنان نظارت دارد که اين بسيار بهتر از گذشته است.

او صحبت‌هاي خود را اين‌گونه ادامه داد: در گذشته باشگاه براي اينکه از غافله خريد بازيکن عقب نماند خودش وارد  کار مي‌شد و مي‌ديديم که تيم سرمربي ندارد اما مديران مشغول خريد بازيکن هستند و اين احتمال وجود داشت که بازيکنان اصلا با سيستم مربي جديد هم‌خواني نداشته باشند.
 
رحمتي درباره اين‌که استقلال در گذشته نقص‌هايي که در نقل و انتقالات داشت تاکيد کرد: خريد‌هايي که در گذشته مديران داشتند کارشناسانه نبود ولي الان نظارت سرمربي بر روند خريد و فروش يک اتفاق خوب است. بايد اين نکته را به خاطر بياوريم که استقلال در طول فصل نبود که جام را از دست مي‌داد بلکه در حين فصل نقل‌وانتقالات بازنده غافله قهرماني ليگ برتر مي‌شد. حال مجيدي تيم خود را به خوبي مي‌شناسد و نظر فني خود را اعمال مي‌کند. 
 
پيشکسوت بااخلاق استقلال درمورد بي‌اخلاقي‌هاي صورت گرفته در زمينه تمديد بازيکنان و رقم‌هاي سرسام آور مد نظر فوتباليست‌ها بيان داشت: وقتي بازيکن استقلال که در يکي از پرافتخارترين تيم‌هاي آسياست رقم قرارداد بازيکنان تيم‌هاي صنعتي را که دستشان براي پرداخت هر مبلغي باز بوده و بازار را خراب کردند را مي‌بيند، طبيعي‌ست که او هم متوقع شده و با اين استدلال که من در استقلال بازي‌ مي‌کنم که سطحي بالاتر از آن‌تيم ها دارد، خواهان رقمي در سطح آنها و حتي بيشتر مي‌شود. 
 
رحمتي در پاسخ به اين‌که اين حجم از هزينه‌هايي که در فوتبال مي‌شود چه نتيجه‌اي در بر دارد خاطرنشان کرد: فوتبال فقط يک ورزش يا يک صنعت نيست و بحث آن از همه ورزش‌ها جداست. مردم و حتي فوتبالي‌ها همه ورزش‌ها را دوست مي‌دارند اما داستان فوتبال به‌خاطر علاقه مردم و مخاطب بالايي که دارد با همه متفاوت بوده و به نوعي فوتبال خودش يک زندگي متفاوت است. فوتبال بخش اعظمي از اوقات فراغت مردم را تامين مي‌گند و موجب سرگرمي آنهاست. 
 
وي افزود: اين‌که فوتبال ايران زيان‌ده است را بايد در اين جست‌وجو کرد که فوتبال ما حکومتي و دولتي‌ بوده نه خصوصي و چنين چيزي فقط در ايران رخ مي‌دهد. يکي از دلايل زيان‌ده بودن فسادهاي سياسي‌ايست که توسط دولتي‌هاي حاضر در آن رخ مي‌دهد. اگر فوتبال به بخش خصوصي واگذار شود، ليگي حرفه‌اي خواهيم داشت و قطعا بخش خصوصي به قدري مي‌تواند درآمدزايي کند که با يک فصل برگزاري ليگ باشگاه‌ها براي چند فصل از نظر مالي تامين باشند. 
 
رحمتي درمورد جدايي قايدي و اين‌که آيا او دلش با تيم نبود که جدا شد يا خير اذعان داشت: من با اين بحث مخالفم که مهدي دلش با تيم نبود. بحث يکي دو ميليارد نيست و بحث ۳۰ الي ۴۰ ميليارد تومن پول است پس طبيعي بوده که هر بازيکني وسوسه شود و هواي بازي در تيم‌هاي عربي داشته باشد چون تيم‌هاي عربي آورده فني ندارند و فقط بحث مالي دليل حضور بازيکنان در ليگ‌هاي آن‌هاست. با اين‌حال به‌نظرم مهدي مي‌توانست چند سال ديگر به اين ليگ‌ها برود چون بازيکنان وقتي به اين ليگ‌ها مي‌روند که ديگر سن بالايي دارند و وقت کسب درآمدشان شده. او مي‌توانست با ماندن در استقلال نطر باشگاه‌هاي اروپايي را جلب کرده و سپس بعد از چند سال بازي در اروپا به ليگ‌هاي عربي برود تا درامد کسب کند. 
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html